2016年9月5日 星期一

【親民版多用途護膚油 -- 橄欖油】















 













 

【親民版多用途護膚油 -- 橄欖油】

大家都知橄欖油係最天然的護膚品,含豐富維生素A、D、E、K、F,易被皮膚吸收的油溶性維生素,當中又以維生
素E的含量為最高,每100克橄欖油中含8毫克,是所有植物中維生素E含量最高的。

不過唔係全部橄欖油都可用嚟護膚,建議用特級初榨橄欖油(Extra Virgin Olive Oil)或優級初榨橄欖油(Virgin Olive Oil),內含中性微酸的特質,可用於皮膚上發揮以下多種的護膚功效。

【去黑頭】
潔面後把橄欖油搽在有黑頭的地方,然後順時針地輕輕地按摩10分鐘,可幫助溶解黑頭污垢。

【淡化疤痕】
若被熱水熱油燙傷,可搽橄欖油加速傷口癒合,而當中的維他命A、D、E,對淡化疤痕亦有幫助。

【美甲護理】
把橄欖油加熱至37度,可將其維他命及礦物質大量釋放,加入蜂蜜及檸檬,浸泡指甲10分鐘,可修復易斷的指甲,亦可變得更有光澤。

【頭皮頭髮護理】
先溫熱橄欖油,然後按摩在頭皮及頭髮,待約15分鐘後再洗頭,可令頭髮更順滑並減少毛燥,連護膚素都唔使用!

沒有留言:

張貼留言